نمایش 1–18 از 31 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      سینک استیل کن

      سینک استیل توکار کن مدل 8102S

      محصولات موجود

      ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8111s

      محصولات موجود

      ۵,۹۲۵,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8112S

      محصولات موجود

      ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8121s

      محصولات موجود

      ۵,۹۲۵,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8122S

      محصولات موجود

      ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8132S

      محصولات موجود

      ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8142S

      محصولات موجود

      ۵,۹۲۵,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل 8161S

      محصولات موجود

      ۵,۹۲۵,۰۰۰ تومان

      سینک استیل توکار کن مدل ۸۱۷۱S

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      سینک استیل کن مدل 8152S توکار

      محصولات موجود

      ۵,۹۲۵,۰۰۰ تومان

      سینک باکسی کن مدل BCN 104 توکار

      محصولات موجود

      ۱۰,۸۲۳,۰۰۰ تومان

      سینک باکسی کن مدل BCN 74 توکار

      محصولات موجود

      ۸,۸۴۸,۰۰۰ تومان

      سینک باکسی کن مدل BCN 90 توکار

      محصولات موجود

      ۱۰,۰۳۳,۰۰۰ تومان

      سینک توکار کن مدل ۸۰۳۲P

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      سینک توکار کن مدل ۸۰۴۱P

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      سینک توکار کن مدل ۸۰۵۲P

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      سینک توکار کن مدل ۸۰۶۲P

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      سینک توکار کن مدل ۸۰۷۲P

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      خرید و قیمت سینک استیل کن از رادهوم

      سینک استیل کن از پرفروش‌ترین محصولات برند کن در سایت راد هوم می‌باشد که در تنوع بالا و کیفیت عالی به تولید رسیده است. این محصول با توجه متریال استیلی که دارد، پرکاربرد می‌باشد و برای انواع دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌شود. انتخاب مدل‌های مختلف سینک استیل برند کن از سایت راد هوم بسیار آسان و لذت‌بخش است. برای آگاهی از نحوه انتخاب و خرید این محصول، ما را در ادامه همراهی نمایید. همچنین برای خرید سینک ظرفشویی از فروشگاه رادهوم با بهترین قیمت و کیفیت کلیک کنید.

      سینک ظرفشویی کن

      برند کن از برند‌های ایرانی معروفی است که محصولات خانگی متعددی را به تولید رسانده است. اما در تولید سینک ظرفشویی، به موفقیت بسیار بالایی دست یافته است. این محصول با متریال استیل و گرانیت طراحی می‌شود اما در این مطلب می‌خواهیم مشخصات و مدل‌های سینک استیل این برند را بررسی نماییم. برای خرید سینک استیل در برند‌های مختلف با بهترین قیمت و کیفیتی عالی کلیک کنید.

      مشخصات سینک استیل کن

      سینک استیل از بهترین کیفیت فلز با آبکاری ضخیم کروم به تولید رسیده است. طرح‌های جدید سینک کن، از ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند که می‌توانند چندین سال بدون افت کیفیت متریال مورد استفاده قرار بگیرند. این محصول در نوع روکار و توکار طراحی شده است. اما متریالی که برای ساخت آن استفاده شده است، از لحاظ کیفیت بسیار بالا می‌باشد. ویژگی‌های این محصول براساس نوع مدل و طرح روز محصول، متعدد می‌باشند که می‌توانند شامل جامایعی، سبد میوه شور و… باشند.

      انواع مدل سینک استیل کن

      برند کن تولید سینک ظرفشویی استیل را به دو دسته توکار و روکار تقسیم کرده است. این محصولات از نظر طرح بدنه و نحوه نصب دارای تفاوت می‌باشند که همین دو عامل، کارایی آن‌ها را نیز متفاوت می‌سازد.

      • سینک استیل روکار کن

      این طرح از سینک ظرفشویی، دارای ساده‌ترین نحوه نصب می‌باشد. طرح بدنه این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که باید در روی پیشخوان قرار بگیرد تا نصب اصولی آن انجام شود. بنابراین برای فیکس کردن آن روی کانتر، از چسب‌های قوی استفاده می‌شود. مدل‌های متعددی در نوع ساده و نیمه فانتزی از این محصول به صورت تک لگن و دو لگن به تولید رسیده‌اند که می‌تواند برای دکوراسیون‌های مختلف آشپزخانه استفاده گردد.

      • سینک استیل توکار کن

      طرح‌های جدیدی از سینک استیل کن در نوع توکار طراحی می‌شوند. سینک‌های توکار دارای بدنه‌ای باکسی می‌باشند که کاملاً هم ردیف با پیشخوان قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود تا پیشخوان آشپزخانه یکدست شود و شیک و زیبا به نظر برسد. این محصول نیز در نوع با سینی و بدون سینی در طرح‌های تک لگن و دو لگن تولید شده‌اند. طرح‌های فانتزی و نیمه فانتزی این محصولات از لگن‌هایی با عمق بالا استفاده می‌کنند که بسیار شیک و کاربردی می‌باشند.

      قیمت سینک ظرفشویی استیل کن

      محصولات برند کن با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارند از قیمت فروش بسیار مناسبی برخوردار هستند. در سایت راد هوم تنوع بالایی از قیمت برای سینک کن مشاهده می‌شود که می‌تواند برای هر بودجه‌ای مناسب باشد. سینک‌های توکار استیل در نوع باکسی و زیر کورین به عنوان گران‌ترین این محصولات شناخته می‌شود که می‌توانید مدل‌های جذاب این طرح را با قیمت مناسب‌تری از سایت راد هوم تهیه کنید.

      خرید آنلاین سینک استیل کن

      خرید آنلاین سینک، می‌تواند در نوع خود دغدغه زیادی داشته باشد. اما با انتخاب مرکز فروش آنلاین معتبر، بهترین تجربه از خرید را امکان‌پذیر می‌سازد. فروشگاه اینترنتی رادهوم با ارتباط‌گیری با مشتریان خود به صورت تلفنی، پاسخگوی تمامی سؤالات آن‌ها می‌باشد و می‌تواند در انتخاب مدل و طرح مناسبی از سینک ظرفشویی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه مشتریان، راهنمایی عالی را ارائه کنند. ضمانت اصالت تمامی محصولات موجود در سایت راد هوم، امتیازی عالی برای مشتریان می‌باشد.