در حال نمایش 4 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      فر برقی گازی آلتون

      فر برق و گاز آلتون V202

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      فر برق و گاز آلتون V202S

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      فر برق و گاز آلتون V210

      محصولات موجود

      ۱۶,۵۳۳,۰۰۰ تومان

      فر برق و گاز آلتون V210S

      محصولات موجود

      ۱۷,۰۲۸,۰۰۰ تومان

      خرید و قیمت فر برقی گازی آلتون از راد هوم

      برند آلتون با ارائه بهترین فر‌های گازی، محصولی کاربردی برای پخت و پز را ارائه کرده است. فر‌های گازی آلتون با برق و گاز، عمل پخت غذا را انجام می‌دهند که در تنوع مدل و قیمت در فروشگاه آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه راد هوم عرضه می‌گردند.

      مشخصات فر برقی گازی آلتون

      فر گازی برند آلتون، امکان اتصال به گاز شهری را دارد و حرارت قابل تنظیم را برای پخت انواع غذا، کیک و شیرینی به وجود می‌آورد. مدل‌های مختلف فر گازی آلتون، دارای شعله‌های برقی نیز می‌باشند که فقط با برق حرارت ساطع می‌کنند. بنابراین از فر گازی برند آلتون می‌تواند به صورت دو منظوره برقی و گازی استفاده کرد. مدل‌های مختلف این محصول دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و صفحه کلید لمسی هستند که تنظیم حرارت و برنامه‌های پخت و پز را برای طبخ مختلف غذا امکان‌پذیر می‌سازد.

      { اگر قصد خرید فر توکار را دارید، فروشگاه رادهوم بهترین گزینه برای شما است.}

      عملکرد فر برقی گازی آلتون

      این محصول در مدل‌های مختلف با گنجایش مناسب به تولید رسیده‌اند. از درب شیشه‌ای به رنگ مشکی و سفید برخوردار هستند و امکان نصب آن‌ها به صورت توکار وجود دارد. از جوجه گردان و برنامه‌های پخت مدرن نظیر حسگر پخت گوشت، پخت سریع و یخ زدا نیز برخوردار می‌باشند. عملکردی پختی مدل‌های فر گازی براساس طرح، متفاوت می‌باشد. برای خرید فر برقی گازی در برندهای دیگر و بهترین کیفیت کلیک کنید.

      تمامی مدل‌های فر گازی دارای سیستم ایمنی خودکار و قفل کودک است و بهترین ایمنی را برای استفاده به وجود می‌آورد. استفاده دوجانبه از برق و گاز در پخت، برای این محصول وجود دارد و سیستم ایمنی فوق‌العاده آن، مانع از هرگونه ریسک و نوسان برقی و… در کارکرد دستگاه می‌شود.

      { برای خرید فر برقی در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به فروشگاه رادهوم مراجعه کنید.}

      خرید آنلاین فر گازی برقی آلتون از رادهوم

      فر گازی و برقی آلتون، با قیمت‌های متفاوت براساس نوع مدل عرضه شده‌اند که متقاضیان می‌توانند این محصولات را در فروشگاه آنلاین راد هوم مشاهده نمایند. خرید از این فروشگاه، به صورت از راه دور انجام می‌شود و با برقراری یک تماس تلفنی یا ارتباط‌گیری در واتس اپ، سفارش خریداران ثبت می‌شود و با بسته‌بندی ایمن برای آنان از طریق پست ارسال می‌گردد.