در حال نمایش 15 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      فر توکار کن

      آون توستر کن مدل TO-3600

      محصولات موجود

      ۴,۶۶۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6500 برقی

      محصولات موجود

      ۱۵,۷۲۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6500M برقی

      محصولات موجود

      ۱۶,۱۹۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6501 برقی

      محصولات موجود

      ۱۵,۷۲۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6502 برقی

      محصولات موجود

      ۱۶,۹۸۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6503 برقی

      محصولات موجود

      ۱۴,۱۴۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6560 برقی

      محصولات موجود

      ۱۲,۲۴۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6561 برقی

      محصولات موجود

      ۱۵,۷۲۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6596 برقی

      محصولات موجود

      ۱۸,۵۶۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6597 برقی

      محصولات موجود

      ۱۹,۳۵۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6597M برقی

      محصولات موجود

      ۱۹,۷۵۰,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6598 برقی

      محصولات موجود

      ۱۶,۹۸۵,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6598M برقی

      محصولات موجود

      ۱۷,۳۸۰,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل E6599 برقی

      محصولات موجود

      ۱۵,۷۲۱,۰۰۰ تومان

      فر توکار کن مدل لیناک Linak

      محصولات موجود

      تماس بگیرید

      خرید و قیمت فر توکار کن از راد هوم

      فر توکار کن، به عنوان بهترین فر برقی توکار ایرانی شناخته می‌شود. این برند با تولید فر‌های توکار درجه یک با کارکرد عالی، توانسته است بیشترین میزان فروش این محصول را در بازار ایران داشته باشد. از این رو فروشگاه اینترنتی راد هوم، برای مشتریان خود مدل‌های مختلف فر توکار این برند را موجود کرده است که با مناسب‌ترین قیمت به خرید فر توکار بپردازید.

      مشخصات فر توکار کن

      فر‌های توکار برند کن، در نوع برقی هستند و با استفاده از یک کابل باکیفیت، می‌توان به پریز برق شهری وصل شوند. از متریال فلز درجه یک به تولید رسیده‌اند که مانع از پخش گرما از بدنه دستگاه به بیرون می‌شوند. از این رو به راحتی در داخل باکس دیوار یا کابینت قرار داده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. محفظه داخلی این محصولات از لعاب درجه یک پوشانده شده‌اند که به حرارت بالا و طولانی مدت مقاوم هستند و تکه تکه نمی‌شوند.

      درب‌های این محصولات از شیشه سکوریت شفاف یا تیره برحسب مدل ساخته می‌شود. برخی از این مدل‌ها از متریال استیل نیز برای درب شیشه‌ای یا دستگیره آن استفاده می‌کنند. فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه رادهوم انواعی از بهترین برندهای فر توکار نظی کن، آلتون و اخوان را عرضه کرده‌است.

      کاربرد فر توکار کن

      فر‌های توکار کن، دارای محدوده دمایی بسیار بالایی است و می‌تواند پخت سریع غذا یا کیک و شیرینی را به صورت مغز پخت انجام دهد. بیشتر مدل‌های این محصول، دارای قابلیت‌های بی‌نظیری مانند یخ زدا، کانوکشن، فن خنک‌کننده و سیستم قفل کودک هستند که کاربرد فراوانی در پخت و پز دارند.

      این محصولات با توجه به تنوع سایزی که دارا هستند می‌توانند براساس نوع نیاز خانوار، در سایز مناسب و با قیمت خوب تهیه شوند. استفاده از فر توکار برقی کن، فضای کمتری را در آشپزخانه می‌گیرد و در کمترین زمان، غذا‌های خوشمزه، رژیمی یا فست فود را ارائه می‌کند.

      انواع فر توکار کن

      در فروشگاه راد هوم، تنوع مدل‌های فر توکار بسیار زیاد می‌باشد. این محصولات با قابلیت‌های متنوع عرضه شده‌اند که از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. برخی از مدل‌های این محصول به قرار زیر می‌باشند:

      • فر توکار برقی کن مدل E6598M

      این محصول دارای درب شیشه‌ای ۴ جداره شفاف است که غذای در حال پخت از بیرون قابل مشاهده می‌باشد. در طراحی درب و نمای این دستگاه از استیل نیز استفاده شده است. فر برقی موردنظر دارای ۱۶ برنامه پخت غذای مختلف است که از سنسور پخت گوشت و برنامه پخت اتوماتیک نیز بهره‌مند می‌باشد.

      • فر توکار برقی کن مدل E6596

      این محصول دارای درب شیشه‌ای چهار جداره مشکی با لولای آرام بند است. قسمت صفحه نمایشگر این محصول نیز با شیشه مشکی طراحی شده است که زیبایی بی‌نظیری را به آن بخشیده است. دستگاه موردنظر دارای ۱۶ برنامه پخت غذا که از فن خنک‌کننده و فن هوای داغ نیز برای پخت بهتر غذا استفاده می‌کند.

      • فر توکار برقی کن مدل E6502

      این محصول نیز از درب شیشه‌ای نیمه مات استفاده می‌کند که برای زیبایی بیشتر، دور تا دور درب شیشه‌ای دارای نوار مشکی رنگ می‌باشد. قسمت تنظیمات این محصول به صورت لمسی و دیجیتالی طراحی شده است که اعداد و نوشته‌های موجود در صفحه نمایشگر، به رنگ قرمز می‌باشند که جذابیت منحصر به فردی را ایجاد کرده‌اند. این دستگاه با بهره‌مندی از ۱۱ برنامه پخت و فن خنک‌کننده، فن هوای داغ و جوجه گردان، یک فر برقی کامل برای هر خانه‌ای می‌باشد.

      • فر توکار برقی کن مدل E6500M

      در طراحی این محصول از شیشه سکوریت و متریال استیل استفاده شده است که طرح جذابی را به وجود آورده است. قسمت صفحه نمایشگر این دستگاه دارای سایز کوچکی است که به واسطه متریال استیل، به صورت قابدار طراحی شده است. این دستگاه دارای ۱۳ برنامه پخت غذا می‌باشد. همچنین برنامه پخت سریع غذا، پخت گوشت و همچنین پخت اتوماتیک را نیز دارا است.

      قیمت فر توکار کن

      با مشاهده مدل‌های متفاوت این دستگاه‌ها که توسط برند کن تولید شده‌اند، به راحتی می‌توان تفاوت کارایی و عملکرد هر مدل فر توکار را درک کرد. این تفاوت در زمینه قیمت نیز مشاهده می‌شود. هرچقدر دستگاه موردنظر دارای قابلیت‌های بیشتری و طرح جذاب‌تری باشد قیمت فروش بالاتری دارد.

      سایت راد هوم با داشتن نمایندگی محصولات کن، فر‌های توکار برقی این برند را با پایین‌ترین قیمت بازار ارائه می‌دهد. از این رو خرید از فروشگاه راد هوم، یک امتیاز بسیار عالی برای خریداران محسوب می‌شود.

      خرید آنلاین فر توکار کن

      برای ثبت سفارش و تهیه یک یا تعدادی از دستگاه‌های فر توکار برقی کن، در ابتدا بهتر است با کارشناسان فروش راد هوم تماس برقرار نمایید. راه‌های ارتباطی مختلف در سایت درج شده است که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید از نحوه ارسال، ضمانت اصالت کالا، قیمت فروش و ثبت سفارش محصول اطلاع دریافت کنید.