در حال نمایش 10 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      گاز استیل کن

      اجاق گاز استیل کن مدل 518M استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل 513M استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل 513S استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل 518S استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل 523M استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل 523S استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل SD505 استیل

      محصولات موجود

      ۱۱,۲۱۸,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل رومیزی 6401

      محصولات موجود

      ۶,۲۴۱,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل رومیزی IS 9502

      محصولات موجود

      ۷,۸۶۰,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل رومیزی ISD 505

      محصولات موجود

      ۸,۱۳۷,۰۰۰ تومان

      خرید و قیمت گاز صفحه ای استیل کن از راد هوم

      گاز استیل کن، از بهترین گاز‌های صفحه‌ای برند کن می‌باشد که در تنوع طرح و قیمت ارائه می‌شود. تهیه مدل‌های مدرن و کاربردی این محصول در فروشگاه اینترنتی راد هوم قابل انجام است. متقاضیان می‌توانند با مشاهده مشخصات فنی و طرح هر مدل از گاز صفحه‌ ای کن، مدل مناسب آن را به صورت آنلاین تهیه کنند.

      [جهت مشاهده انواع محصولات برند کن کلیک کنید.]

      مشخصات گاز استیل صفحه ای کن

      گاز استیل از گاز‌های پرتقاضا در بازار جهانی می‌باشد. این محصول با متریال استیل طراحی و ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و ضربه دارد. مقاومت عالی این مدل از گاز صفحه‌ای در مقایسه با گاز صفحه‌ای شیشه‌ای، سبب شده است که بیشتر متقاضیان، گاز استیل را به عنوان بهترین گاز رومیزی انتخاب معرفی نمایند.

      این محصولات دارای سیستم ایمنی بالا به واسطه ترموکوپل می‌باشد که در هنگام خاموش شدن شعله توسط باد یا رطوبت، جریان گاز به طور خودکار قطع شود. همچنین این محصولات دارای سیستم برق نیز هستند که فقط برای جرقه زنی اتوماتیک از آن استفاده می‌کنند.

      کاربرد گاز استیل برند کن

      گاز استیل کن، دارای چدن‌های سنگین و متراکمی می‌باشد که در برابر وزن بالای غذا، مقاومت خوبی دارند. شبکه چدنی گاز‌های صفحه‌ای استیل، از طرح‌های مختلفی برخوردار هستند که می‌تواند براساس سلیقه خریدار، انتخاب گردند. این محصول روی کانتر چوبی، سنگی نصب می‌شود و فضای بسیار کمی را در آشپزخانه می‌گیرد.

      این محصولات دارای ولوم‌هایی به تعداد شعله می‌باشند که امکان تنظیم حرارت شعله‌ها را ممکن می‌سازند. به علت قرار‌گیری ولوم‌ها در برابر حرارت شعله‌ها، جنس بدنه ولوم‌ها استیل یا متریال ضد حرارت می‌باشد تا عمر بالایی را داشته باشند

      انواع گاز صفحه ای استیل کن

      این محصولات از نظر میزان رده انرژی و تعداد شعله در انواع مختلفی ساخته شده‌اند. مدل‌های گاز صفحه‌ای استیل که در رده انرژی A می‌باشند، مصرف گاز کمتری دارند و حرارت بالایی را اعمال می‌کنند. قطعات گاز‌های صفحه‌ای استیل کن، ایتالیایی می‌باشند که به کیفیت این محصولات افزوده است. گاز استیل در نوع دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله طراحی شده است که هر یک در سایز متفاوتی می‌باشند.

      تنوع بالایی از طرح‌های این محصول در فروشگاه راد هوم قابل مشاهده است که برخی از مدل‌های جذاب آن در ادامه معرفی می‌شوند:

      • گاز صفحه ای استیل مدل ۵۱۸M

      این محصول دارای پنج عدد شعله می‌باشد که شعله بزرگتر آن در وسط صفحه قرار گرفته است. ابعاد این گاز ۵۱*۹۱ سانتی‌متر است و از شبکه چدنی جذاب و سنگینی استفاده می‌کند. ولوم‌های این گاز در طرح تخت هستند و گارانتی ۲۴ ماهه برند کن را دارا می‌باشد.

      • گاز صفحه ای استیل مدل ۵۲۳S

      این محصول از پنج شعله استفاده می‌کند که شعله بزرگ در وسط صفحه می‌باشد. شبکه چدن هر شعله، مستقل طراحی شده‌اند که در شکل هندسی مربع می‌باشند. این محصول دارای صفحه‌ای ساده و تخت از جنس استیل است و ولوم‌های آن در جنس استیل بدون هیچ حاشیه‌ای مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

      • گاز صفحه ای استیل مدل ۶۴۰۱

      این محصول دارای چهار عدد شعله در سایز‌های مختلف است که ابعاد کلی آن ۶۲*۵۱ سانتی‌متر می‌باشد. طرح چدن‌های این محصول، متصل می‌باشند که برای هر دو عدد شعله، یک شبکه چدنی متصل با طرح مستطیل طراحی شده است. ولوم‌های این محصول در سمت راست قرار گرفته‌اند. همچنین این مدل گاز استیل از ترموکوپل برخوردار می‌باشد.

      • گاز صفحه ای استیل مدل ISD 505

      این محصول دارای پنج عدد شعله مناسب می‌باشد که شعله بزرگ پلوپزی آن در وسط صفحه استیل تعبیه شده است. این محصول دارای سه عدد شبکه چدنی می‌باشد که طرح متصل مستطیلی دارند. ولوم‌های این گاز، در فاصله دورتری از شعله‌ها قرار گرفته‌اند که سبب افزایش طول عمر آن‌ها می‌باشد. این مدل از گاز استیل مجهز به فندک برقی و ترموکوپل می‌باشد و در رده انرژی E قرار دارد.

      خرید آنلاین گاز استیل رومیزی کن

      انتخاب گاز صفحه‌ای استیل با توجه به تنوع بالای طرحی که دارند، بسیار سخت است. فروشگاه لوازم آشپزخانه راد هوم با عرضه زیباترین و مدرن‌ترین طرح‌های گاز استیل کن، به خریداران در انتخاب مدل این محصول، کمک فراوانی کرده‌اند. متقاضیان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی راد هوم، بهترین مدل‌های گاز استیل کن را با گارانتی اصل و قیمت بسیار استثنایی تهیه نمایند. برای ثبت سفارش با کارشناسان در ارتباط باشید.