در حال نمایش 10 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      گاز رومیزی استیل اخوان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi 13-s

      محصولات موجود

      ۶,۶۲۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi 135-s

      محصولات موجود

      ۶,۸۷۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi 145-s

      محصولات موجود

      ۷,۳۸۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-104

      محصولات موجود

      ۶,۲۲۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-13

      محصولات موجود

      ۶,۶۲۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-135

      محصولات موجود

      ۶,۸۷۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-143

      محصولات موجود

      ۵,۷۱۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-145

      محصولات موجود

      ۷,۳۸۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-15

      محصولات موجود

      ۵,۴۸۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi-26

      محصولات موجود

      ۳,۵۳۲,۰۰۰ تومان

      خرید و قیمت گاز رومیزی استیل اخوان از رادهوم

      برند اخوان با عرضه بهترین مدل‌های گاز رومیزی استیل، رضایت متقاضیان این محصول را به دست آورده است. گاز‌های رومیزی در متریال استیل در طرح‌های مختلف با شعله‌های چدن درجه یک به تولید رسیده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اجاق گاز را با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی راد هوم با ضمانت اصل تهیه نمایید.

      ویژگی گاز رومیزی استیل 

      گاز رومیزی استیل، از گاز‌های صفحه‌ای مدرنی می‌باشند که در تولید صفحه اصلی آن از فلز با روکش استیل استفاده شده است. استیل مورد استفاده در تولید این محصول در برابر حرارت‌های بالا و همچنین خط و خش مقاومت بالایی دارد اما بهتر است که وسیله نوک تیزی روی آن کشیده نشود.

      { اگر قصد خرید گاز اخوان را با بهترین قیمت و کیفیت دارید، فروشگاه اینترنتی رادهوم بهترین گزینه برای شما است.}

      این محصول در نوع دو شعله تا پنج شعله طراحی شده است که نوع دو شعله، کمترین سایز را در بین اجاق گاز‌های رومیزی دارد. ولوم‌های تنظیم حرارت این گاز هم از جنس استیل می‌باشد و در طول زمان بر اثر حرارت آسیب نمی‌بینند.

      کاربرد گاز رومیزی استیل

      این گاز روی انواع کانتر‌های سنگی و چوبی نصب می‌شود و فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می‌کند. در ساخت این محصول از سیستم ترموکوپل استفاده می‌شود که در صورت خاموش شدن ناگهانی شعله، گاز در حالت نشتی قرار نگیرد. جرقه زن این گاز در نوع برقی می‌باشد که با ایمنی بالا برای هر شعله تعبیه شده روی گاز رومیزی، قابل استفاده است. برای خرید گاز رومیزی اخوان با بهترین قیمت به فروشگاه رادهوم مراجعه کنید.

      تفاوت گاز رومیزی استیل با شیشه‌ای

      گاز رومیزی استیل دارای صفحه‌ای تماماً استیل است اما گاز شیشه‌ ای اخوان می‌تواند از استیل در بخشی از نمای صفحه گازی استفاده کند. از نظر سیستم حرارتی و امنیتی، تفاوتی بین گاز‌های رومیزی استیل و شیشه‌ای وجود ندارد. نوع استیل این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه نسبت به نوع شیشه‌ای دارد.

      تمیزکاری گاز شیشه‌ای آسان‌تر از گاز استیل می‌باشد. برای تمیزکاری گاز رومیزی استیل اخوان بهتر است از دستمال نرم و مواد شوینده مخصوص گاز استفاده شود تا از ایجاد خط و خش روی صفحه آن جلوگیری شود.

      خرید آنلاین گاز رومیزی استیل اخوان

      گاز رومیزی استیل در برند اخوان در طرح‌های جذابی ارائه شده‌اند که از نظر طرح صفحه، طرح شبکه و چدن‌ها دارای تفاوت‌های زیادی هستند. مدل‌هایی از این محصول در فروشگاه آنلاین رادهوم عرضه می‌شود که به عنوان جدیدترین و کاربردی‌ترین گاز‌های رومیزی اخوان، از تقاضای بالایی برخوردار هستند. برای تهیه این محصولات با ضمانت شرکتی اخوان و قیمت فروش مناسب با کارشناسان فروش راد هوم در تماس باشید.