نمایش 1–18 از 147 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      گاز رومیزی

      اجاق برقی صفحه ای کن مدل CC2202

      محصولات موجود

      ۹,۷۹۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز استیل کن مدل 518M استیل

      محصولات موجود

      ۱۰,۵۸۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز رومیزی کن مدل GT502

      محصولات موجود

      ۱۲,۱۶۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 503

      محصولات موجود

      ۷,۸۲۱,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 503W

      محصولات موجود

      ۹,۰۸۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 6401

      محصولات موجود

      ۵,۵۲۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8503

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8507

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8510

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8517

      محصولات موجود

      ۸,۶۸۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IGT502

      محصولات موجود

      ۹,۸۷۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون S_521

      محصولات موجود

      ۱۰,۶۹۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون S201

      محصولات موجود

      ۳,۹۶۰,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل C203E

      محصولات موجود

      ۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G202N

      محصولات موجود

      ۴,۷۵۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G403N

      محصولات موجود

      ۶,۶۳۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G517

      محصولات موجود

      ۱۰,۲۹۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G522

      محصولات موجود

      ۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان

      خرید اینترنتی اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) از راد هوم

      اجاق گاز رومیزی از وسیله‌های جدید و کاربردی هر آشپزخانه‌ای می‌باشد که به عنوان جایگزین اجاق گاز‌های مبله مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجاق گاز، یک وسیله پخت و پز در هر خانه‌ای است اما در کنار کاربرد، باید از زیبایی مناسبی نیز برخوردار باشد تا فضای آشپزخانه را جذاب‌تر کند. فروشگاه اینترنتی راد هوم با عرضه انواع مدل‌های دو شعله تا پنج شعله اجاق گاز رومیزی اخوان و کن، متقاضیان این محصول را شگفت‌زده کرده است. در ادامه مطلب با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

      [جهت مشاهده جدید ترین مدل ها و خرید اجاق گاز رومیزی کن با قیمت عالی کلیک کنید.]

      مشخصات گاز صفحه ای

      اجاق گاز رومیزی، با داشتن چند عدد شعله و صفحه‌ای مقاوم، بر روی کانتر‌های آشپزخانه نصب می‌شوند. این محصولات دارای طرح مستطیلی هستند و از ارتفاع پنج تا هفت سانتی‌متر برخوردار هستند. اجاق گاز‌های رومیزی، سطح صفحه‌ای آن در روی کانتر قرار می‌گیرد و سیستم فنی آن در داخل برش کانتر قرار داده می‌شود که هیچ دیدی به بیرون ندارد.

      این محصولات با استاندارد طراحی و ساخته می‌شوند که بتوانند ایمنی لازم را برای پخت و پز ایجاد کنند. در خرید این محصولات بهتر است به نشان استاندارد آن‌ها دقت بیشتری شود.

      [جهت مشاهده انواع محصولات اجاق گاز مبله کلیک کنید.]

      کاربرد اجاق گاز رو کابینتی

      زیبایی آشپزخانه برای هر بانوی ایرانی در اولویت است. با انتخاب زیباترین و کاربردی‌ترین اجاق گاز‌های رومیزی، می‌توان دکوراسیون آشپزخانه را جذاب‌تر کرد. در سایت راد هوم اجاق گاز‌هایی عرضه می‌شود که دارای کاربرد بسیار عالی می‌باشند. این محصولات با داشتن ترموکوپل، بعد از خاموش شدن شعله به هر نحوی، از خروج گاز از شعله جلوگیری می‌کند و مانع از آتش سوزی و نشت گاز می‌شود. همچنین استفاده از فندک برقی برای این محصولات، باعث می‌شود تا نیازی به استفاده از فندک گازی و کبریت نباشد.

      مزایای اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)

      این محصولات براساس تعداد خانوار و متراژ آشپزخانه، از دو شعله تا شش شعله ساخته شده‌اند تا بتوانند در کمترین زمان، پخت غذای یک وعده خانوار را امکان‌پذیر سازند.

      جاگیری کمتر اجاق گاز‌های رومیزی باعث می‌شود تا از قسمت خالی زیر آن به عنوان کابینت برای جا دادن انواع ظروف و لوازم آشپزخانه استفاده کرد. همچنین می‌توان طرح‌های مختلفی از کابینت را مانند کشو عریض، کابینت دو درب و لولایی را در زیر اجاق گاز رومیزی اعمال کرد.

      تنوع متریال این محصول، باعث می‌شود تا متقاضیان آن براساس سلیقه‌ای که دارند، انتخاب لازم را انتخاب دهند و تم جذابی را برای آشپزخانه ایجاد کنند. استفاده از رنگ سفید، مشکی و سیلور اجاق گاز‌ها، می‌تواند با توجه به تم رنگی کابینت و لوازم برقی آشپزخانه انجام شود.

      انواع گاز صفحه ای

      اجاق گاز‌های رومیزی براساس مدل، جنس و تعداد شعله در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. اجاق گاز‌های کوچک دارای دو عدد شعله می‌باشند اما بزرگترین سایز این محصولات دارای پنج تا شش عدد شعله هستند. این محصولات براساس متریال به دو دسته شیشه‌ای و استیل تقسیم می‌شوند. در سایت راد هوم هر دو نوع اجاق گاز رومیزی با طرح مختلف عرضه شده‌اند.

      • اجاق گاز رومیزی شیشه ای

      در نوع شیشه‌ای از متریال شیشه سکوریت و نشکن برای ساخت صفحه اجاق گاز استفاده می‌شود. قابلیت‌های مختلف اجاق گاز‌های مدرن مانند فندک برقی، ترموکوپل و… در اجاق گاز شیشه‌ای وجود دارد. این محصول با دو مدل طراحی می‌شود که مدل اول دارای شبکه چدنی بر روی هر شعله می‌باشد و مدل دوم، بدون شبکه چدنی طراحی شده است.

      [جهت مشاهده محصولات گاز شیشه ای اخوان کلیک کنید.]

      • اجاق گاز رومیزی شیشه ای دارای شبکه

      این محصول دارای شعله‌هایی با متریال چدن هستند که قسمت‌هایی نظیر شعله، فندک و… در قسمت خارجی سطح شیشه‌ای تعبیه شده‌اند. بنابراین برای قرارگیری قابلمه و تابه روی شعله خارجی، از شبکه چدنی استفاده می‌شود. طرح شبکه‌ها مختلف می‌باشند که می‌توانند به صورت دایره‌ای یا مربع طراحی شوند. استفاده از این مدل از اجاق گاز شیشه‌ای، فشار وزن مواد غذایی پخته شده روی سطح گاز را بخاطر شبکه موردنظر، کاهش می‌دهد و عمر محصول افزایش پیدا می‌کند.

      [جهت مشاهده محصولات گاز شیشه ای کن کلیک کنید.]

      • اجاق گاز رومیزی شیشه ای بدون شبکه

      در طراحی این اجاق گاز، شعله گاز و قسمت فندک آن در زیر سطح شیشه‌ای قرار گرفته است. این محصول فقط دارای سطح صاف شیشه‌ای می‌باشد و برای تنظیم میزان حرارت شعله و خاموش و روشن‌سازی آن، از دکمه‌های لمسی در قسمت پایینی سطح شیشه‌ای گاز، استفاده می‌کند. با انتخاب این مدل از گاز شیشه‌ای، باید در حین آشپزی توجه بالایی داشت تا از تغییر مکان تابه و قابلمه روی سطح شیشه‌ای جلوگیری شود.

      • اجاق گاز رومیزی استیل

      این مدل از اجاق گاز‌ها، از مدل اجاق گاز‌های باکسی الگو گرفته شده‌اند. سطح رویی این محصول، از متریال فلز با روکش ضخیم کروم می‌باشد و از شبکه چدنی برای پوشش شعله‌های گاز استفاده می‌شود. این مدل از گاز‌های رومیزی، با طرح‌های جذابی تولید شده‌اند که مکان شعله‌ها و طرح شبکه آن‌ها، تأثیر بسزایی در تنوع طرح آن‌ها دارد. افرادی که حساسیت زیادی به تمیزی گاز دارند، بهتر است که از انتخاب نوع استیل اجاق گاز رومیزی منصرف شوند چون تمیزکاری اجاق گاز شیشه‌ای، سریع‌تر و راحت‌تر از اجاق گاز استیل می‌باشد.

      [جهت مشاهده جدید ترین مدل ها و گاز رومیزی استیل اخوان و گاز استیل کن با قیمت عالی کلیک کنید.]

      بهترین برند‌ های گاز صفحه ای

      سایت راد هوم با انتخاب سه برند برتر ایرانی که در تولید اجاق گاز‌های رومیزی بسیار موفق می‌باشند، رضایت مشتریان خود را به دست آورده‌اند. برند اخوان، برند کن و آلتون، سه برند بسیار عالی می‌باشد که محصولات خود با گارانتی اصالت کالا و کیفیت ساخت عالی ارائه می‌دهند. تنوع بالایی از مدل‌های اجاق گاز رومیزی برند کن و اخوان؛ آلتون در سایت وجود دارند که هر یک از مشخصات و قیمت فروش متفاوتی برخوردار هستند. سطح کیفی اجاق‌های برند کن و اخوان، هر ردیف با سطح کیفی برند‌های خارجی می‌باشد. از این رو می‌توانید با انتخاب محصولات این دو برند، کیفیت بالا را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

      ارزان ترین قیمت گاز رومیزی (صفحه ای)

      قیمت‌های متنوعی برای گاز صفحه‌ای کن و اخوان تعیین شده است که تفاوت آن‌ها براساس متریال، قابلیت، تعداد شعله و کیفیت ساخت آن است. گاز‌های صفحه‌ای که از تعداد شعله کمتری برخوردار هستند، قیمت پایین‌تری دارند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فروش هر مدل از این محصولات، با کارشناسان فروش راد هوم در ارتباط باشید.

      خرید آنلاین اجاق گاز صفحه ای از فروشگاه رادهوم

      انتخاب و خرید گاز رومیزی به صورت آنلاین، چالش‌های بسیاری دارد. اما متقاضیان می‌توانند با انتخاب یک مرکز فروش مطمئن و بااصالت، این محصولات را بدون هیچ دغدغه‌ای به صورت اینترنتی تهیه کنند. سایت راد هوم با اطمینان، محصولاتی اصل را با گارانتی شرکتی در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می‌دهد. برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه ارسال محصولات می‌توانید با ما در واتس اپ ارتباط بگیرید یا تماس تلفنی داشته باشید.