در حال نمایش 16 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      گاز شیشه ای کن

      اجاق گاز رومیزی کن مدل GT502

      محصولات موجود

      ۱۲,۱۶۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 503

      محصولات موجود

      ۷,۸۲۱,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 503W

      محصولات موجود

      ۹,۰۸۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 6401

      محصولات موجود

      ۵,۵۲۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8503

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8507

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8510

      محصولات موجود

      ۷,۳۰۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IG 8517

      محصولات موجود

      ۸,۶۸۲,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز شیشه ای کن مدل رومیزی IGT502

      محصولات موجود

      ۹,۸۷۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل پاردیک Pardyc

      محصولات موجود

      ۱۰,۰۳۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل پاردیک Pardyc L

      محصولات موجود

      ۱۰,۰۳۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل پاردیک Pardyc R

      محصولات موجود

      ۱۰,۰۳۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل CG 8505

      محصولات موجود

      ۱۰,۰۳۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل GP 511

      محصولات موجود

      ۱۲,۱۶۶,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل رومیزی IS 9505

      محصولات موجود

      ۷,۸۶۰,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز صفحه ای کن مدل لیناک Linak

      محصولات موجود

      ۱۰,۲۷۰,۰۰۰ تومان

      خرید و قیمت گاز شیشه ای کن از راد هوم

      گاز شیشه‌ای کن، از پرطرفدارترین گاز‌های صفحه‌ای برند کن می‌باشد. این محصول با متریال تمام شیشه به همراه سرشعله‌های چدنی تولید شده است که در رنگبندی سفید و مشکی می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی راد هوم می‌توانید مدل‌های بسیار جذابی از گاز صفحه‌ای شیشه‌ای برند کن را مشاهده کنید که در قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند.

      خرید آنلاین از این سایت، با گارانتی ۲۴ ماهه شرکت اخوان انجام می‌گیرد. برای خرید اجاق گاز با بهترین قیمت و کیفیت کلیک کنید.

      مشخصات گاز شیشه ای کن

      گاز شیشه‌ای برند کن از شیشه سکوریت درجه یک به تولید رسیده است. در ساخت این گاز، از قطعات ایرانی و ایتالیایی به صورت ترکیبی استفاده می‌شود. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد که به سبب تراکم بالای شیشه مورد استفاده می‌باشد.

      { اگر قصد به خرید اجاق گاز کن را در بهترین قیمت دارید، فروشگاه لوازم خانه رادهوم بهترین گزینه برای شما است.}

      در تولید گاز شیشه‌ای کن از ترموکوپل به عنوان سیستم ایمنی دستگاه استفاده شده است. این قطعه می‌تواند جریان نشت گاز را در صورت خاموشی ناگهانی شعله، قطع کند و از آتش سوزی و خفگی جلوگیری نماید.

      کاربرد گاز شیشه ای کن

      گاز شیشه‌ای کن بهترین گاز برای آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک با دکوراسیون مدرن می‌باشد. این محصول در کنار زیبایی که به آشپزخانه می‌بخشد، فضای کمتری را هم اشغال می‌کند. برای استفاده از این گاز، نیازی به فندک و کبریت برای روشن‌سازی شعله وجود ندارد چون سیستم جرقه زن تاپ تایم در این محصول تعبیه شده است که با برق کار می‌کند و کاملاً ایمن می‌باشد. افرادی که به رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند می‌توانند رنگ سفید و مشکی را در انتخاب این محصول برگزینند که متناسب با رنگ دکوراسیون آشپزخانه آن‌ها باشد.

      طراحی گاز شیشه ای کن

      شرکت کن برای جذابیت بیشتر این محصول و همچنین کاربردی بودن آن، از سرشعله و شبکه‌های چدنی استفاده می‌کند. هر شعله این گاز، از یک سر شعله با طراح HE LUXE استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا قابلمه یا تابه در سایز‌های مختلف به راحتی و با ایمنی بیشتر روی شعله قرار بگیرد. ولوم‌هایی که برای تنظیم حرارت شعله استفاده شده‌اند، دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر حرارت هستند که ذوب نمی‌شوند و می‌توانند با انواع مواد شوینده، چربی زدایی شوند.

      انواع گاز شیشه ای کن

      برند کن، با تغییراتی که روی طرح شبکه چدنی این محصول ارائه کرده است، مدل‌های مختلفی از گاز شیشه‌ای را به تولید می‌رساند. این محصول در انواع دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعبه و شش شعله تولید شده است. فروشگاه اینترنتی راد هوم، مدل‌های کاربردی و مدرن این گاز را موجود کرده است.

      • گاز شیشه ای کن مدل GP ۵۱۱

      این محصول ترکیبی از شیشه سکوریت و استیل می‌باشد. دارای پنج شعله در سایز مختلف است که در وسط، شعله بزرگتر قرار گرفته است. شبکه چدنی این مدل، در طرح بزرگ می‌باشد و به صورت سه عددی، تمام صفحه شیشه‌ای گاز را می‌پوشاند. ولوم این محصول در جنس استیل است که در قسمت جلویی صفحه، قرار گرفته است. این محصول دارای مصرف انرژی A است و کاربردی‌ترین گاز برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد.

      • گاز شیشه ای کن مدل Pardyc L

      این محصول دارای پنج عدد شعله است که شعله بزرگتر در قسمت چپ صفحه شیشه‌ای به صورت تکی، لحاظ شده است. این محصول دارای شبکه چدنی کوچکی است که برای هر شعله، یک سرشعله مجزا طراحی شده است. این محصول در رنگی مشکی عرضه می‌شود و دارای مصرف انرژی با رده A است. این محصول داری متعلقاتی از جمله قهوه جوش می‌باشد.

      • گاز شیشه ای کن مدل GT۵۰۲

      این محصول در رنگ مشکی با پنج شعله به تولید رسیده است. سه عدد شبکه چدنی دارد که قسمت بزرگی از صفحه شیشه‌ای را پوشانده است. این محصول دارای صفحه دیجیتالی در قسمت راست می‌باشد که در روی آن تایمر دیجیتالی و تبدیل wok اعمال شده‌اند. ولوم‌های این دستگاه تخت می‌باشند و دارای سپر حرارتی نیز هستند. برای این مدل از گاز، قهوه جوش به عنوان متعلقات در نظر گرفته شده است.

      خرید آنلاین گاز شیشه ای کن

      خرید گاز صفحه‌ای شیشه‌ای برند کن در فروشگاه آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه رادهوم با مناسب‌ترین قیمت، امکان‌پذیر گشته است. متقاضیان می‌توانند با تماس تلفنی یا برقراری ارتباط در واتس اپ، سفارش خود را ثبت نمایند. این محصولات با ضمانت نامه رسمی و گارانتی شرکت کن عرضه می‌شود و دارای بسته‌بندی اصولی و ایمن می‌باشد.