در حال نمایش 10 نتیجه

دسته بندی
    فیلتر قیمت

      گاز مبله اخوان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M10-EDT

      محصولات موجود

      ۱۸,۳۷۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M10-EDTR

      محصولات موجود

      ۱۸,۷۲۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M11-EDT

      محصولات موجود

      ۲۰,۰۹۸,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M11-EDTR

      محصولات موجود

      ۲۰,۳۵۱,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M12-EDTR

      محصولات موجود

      ۲۰,۶۶۳,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M13-EDTR

      محصولات موجود

      ۲۱,۵۶۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M14-EDTR

      محصولات موجود

      ۲۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M14-EDTR-W

      محصولات موجود

      ۲۴,۳۲۷,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M15-EDTR

      محصولات موجود

      ۲۲,۷۷۵,۰۰۰ تومان

      اجاق گاز مبله فردار اخوان مدل M15-EDTR-W

      محصولات موجود

      ۲۴,۸۸۳,۰۰۰ تومان

      خرید و قیمت گاز مبله اخوان از راد هوم

      برند اخوان، انواع گاز مبله را به عنوان وسیله پخت و پز خانگی به طراحی و تولید رسانده است. این محصول با بهره‌مندی از مدرن‌ترین سیستم ایمنی، در طرح‌های مختلف و در رنگبندی سفید و مشکی در فروشگاه اینترنتی راد هوم به عرضه می‌رسد. برای خرید اجاق گاز در بهترین قیمت و کیفیت، به فروشگاه لوازم خانه رادهوم مراجعه کنید.

      معرفی گاز مبله اخوان

      گاز مبله اخوان به علت داشتن کارکرد چند منظوره، مورد توجه متقاضیان بسیاری قرار گرفته است. برند اخوان در تولید این محصولات از فولاد درجه یک ضد زنگ برای طراحی بدنه استفاده کرده است. انواع گاز‌های مبله اخوان در نوع چند شعله طراحی شده‌اند که امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها برای مصرف‌کنندگان خانگی وجود داشته باشد.

      { برای خرید گاز اخوان در انواع مختلف مانند گاز رومیزی اخوان، مبل، گاز شیشه ای اخوان در بهترین کیفیت، به فروشگاه رادهوم مراجعه کنید.}

      مشخصات گاز مبله اخوان

      این محصولات دارای یک صفحه گازی با چند شعله و همچنین یک فر گازی در قسمت باکس پایین می‌باشد. صفحه گازی این محصول بسته به نوع مدل، از متریال لعابی یا استیل طراحی شده است. شعله‌های این گاز مجهز به تایمر دیجیتالی هستند و از ترموکوپل برای ایمنی بیشتر استفاده، برخوردار می‌باشند. ارتفاع این محصولات در میزان استاندارد ۹۰ سانتی‌متری طراحی شده است که می‌تواند هم ردیف با کابینت‌های اعمال شده برای هر آشپزخانه‌ای با دکوراسیون مختلف قرار بگیرد.

      عملکرد گاز مبله اخوان

      گاز‌های مبله برند اخوان، دارای یک فر گازی مدرن با عملکرد فوق‌العاده می‌باشند که امکان پخت انواع غذا‌های سنتی و فست فود را دارا هستند و برای تهیه کیک و شیرینی نیز مناسب می‌باشند. فر این دستگاه دارای سیستم تنظیماتی خاص می‌باشد که امکان تنظیم حرارت، تایم و برنامه‌های پخت غذا را فراهم می‌سازد. از ترکیب فلز و شیشه سکوریت برای درب فر استفاده شده است. این محصول دارای شبکه‌های چدنی باکیفیت در طرح‌های متنوع می‌باشد که هر مدلی براساس نوع طرح صفحه گازی، از شبکه‌های چدنی با طرح منحصر به فرد استفاده می‌کند.

      خرید آنلاین گاز مبله اخوان از راد هوم

      گاز‌های مبله برند اخوان یکی از کاربردی‌ترین محصولات آشپزخانه می‌باشد که امکان پخت غذا را به صورت فر و شعله‌ای فراهم کرده است. با انتخاب این محصول دیگر نیازی به فر‌های توکار وجود ندارد. برای تهیه بهترین طرح‌های این محصولات با ضمانت اصل شرکتی، می‌توانید فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه رادهوم را انتخاب کنید که قیمت فروش مناسبی را برای محصولات اخوان ارائه کرده است.