اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S501T
اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S501T ۸,۳۱۶,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S516
اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S516 ۹,۲۰۷,۰۰۰ تومان

اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S502T

توضیحات کوتاه
  • ابعاد: ۵۰ سانتی‌متر
  • طول گاز: ۹۰ سانتی‌متر
  • نوع ولوم: ترموکوبل سریع
  • محل شعله پلوپز: راست

۹,۲۰۷,۰۰۰ تومان

ارسال سریع
بیش از 1000 محصول
24/7 پشتیبانی
تحویل فوری

مشخصات گاز رومیزی آلتون مدل S502T

یکی از طرح‌های جذاب و چشمگیر اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S502T می‌باشد که صفحه اصلی آن از استیل ضد زنگ خش‌دار به تولید رسیده است. این محصول دارای پنج عدد شعله می‌باشد اما شعله بزرگتر در قسمت راست صفحه می‌باشد و چهار عدد شعله دیگر در قسمت چپ به صورت مربعی اعمال شده‌اند. برای خرید گاز صفحه ای (رومیزی) در بهترین کیفیت کلیک کنید.

این محصول در ابعاد ۹۰ در ۵۰ سانتی‌متر با تکنولوژی مدرن به تولید رسیده است. این محصول از سپر حرارتی مناسبی برخوردار است و مجهز به ترموکوپل و همچنین فندک برقی خودکار می‌باشد. اگر قصد خرید اجاق گاز را در بهترین قیمت و کیفیت دارید، فروشگاه لوازم خانگی رادهوم بهترین گزینه برای شما است.

عملکرد گاز رومیزی آلتون مدل S502T

صفحه اصلی گاز S502T بسیار براق می‌باشد که نشان از کیفیت بالای استیل مصرفی دارد. شبکه چدنی این محصول دو عدد می‌باشد که یک عدد آن در نوع مربع برای شعله بزرگ پلوپزی و یک عدد آن در نوع مربع طرح دار، در سایز بزرگ طراحی شده است که هر چهار شعله را پوشش می‌دهد. ولوم‌های این محصول نیز از جنس باکالیت هستند که ولوم‌های تنظیم حرارت شعله در قسمت راست قرار گرفته‌اند. اما ولوم مخصوص تایمز مکانیکی این گاز، در زیر چهار شعله سمت چپ قرار گرفته است که امکان تنظیم زمان خاموش‌سازی شعله‌ها را فراهم می‌کند.

{ برای خرید اجاق گاز آلتون در بهترین قیمت و کیفیت، به فروشگاه رادهوم مراجعه کنید.}

خرید آنلاین گاز رومیزی آلتون مدل S502T از رادهوم

برای خرید گاز رومیزی استیل بهتر است به کیفیت جنس استیل و طرح گاز توجه بسیاری صورت بگیرد. در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی رادهوم، بهترین مدل و کیفیت گاز‌های رومیزی برند آلتون موجود می‌باشد که به صورت آنلاین، امکان ثبت سفارش و خرید آن‌ها موجود می‌باشد. گارانتی دو ساله شرکتی برای این تمام این محصولات اعمال شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S502T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابعاد: ۵۰ سانتی‌متر
  • طول گاز: ۹۰ سانتی‌متر
  • نوع ولوم: ترموکوبل سریع
  • محل شعله پلوپز: راست
محصولات مشابه